טרנדים חמים לחיפויי קירות

TAKE A BREAK OF BRICK
די לחיפוי הבריקים.
טרנדים חמים לחיפויי הקירות.


בשנים האחרונות ישנה דרישה מוגברת לעיצוב הקירות בחיפויים, טרנד עיצובי שמכניס לחלל המחופה אופי וסגנון.
הדרך הנכונה לחיפויי קירות הוא בחירת אזור מסויים בחלל הבית או קיר אחד בלבד, שהופך להיות “המוקד” The focal point.
המגוון הרחב של החיפויים שיש בשוק מאפשר התאמת הסגנון של החיפוי לסגנון העיצובי הרצוי, ועל-ידי בחירה נכונה של החיפוי ימוקסם עיצוב הבית כולו ותיווצר סביבה הרמונית ויוקרתית שנותנת את הטוטאל לוק המושלם.

חיפוי בריקים
הפופולארי מבין החיפויים הוא הבריק.
כאמור, טרנד החיפוי בבריקים הינו יפה ונעים מראה אך, נפוץ מאוד ואינו מייחד את המשתמשים בו.
למרות זאת אתייחס אליו כי שישנם גם פתרונות נוספים לחיפוי במראה בריקים שמדמים את הבריק המסורתי מאבן שהתקנתו אורכת כמה ימים, יקרה ומלכלכת. כיום ניתן למצוא פלטות של בריקים סינטטיים שמתחברים כפאזל בהתקנה פשוט, מהירה ונקייה למדיי, תוך שעה שעתיים ויש קיר בריקים, יתרון נוסף הוא שניתן ליישם בהתקנה עצמאית.
אופציה נוספת הינו הטפט דמוי בריק, יצרני הטפטים היקרתיים הצליחו להגיע לרמת טקסטורה תלת מיימדית שמדמה את מראה הבריקים, גם זו דרך מהירה ונקייה ליישום.

חיפוי בריקים

חיפוי באלמנטים דקורטיביים
ניתן לחפות קירות בכל העולה על הדימיון! האלמנטים הינם מגבס המיוצרים במפעל ומגיעים לבית הלקוח או העסק שהם מוכנים ואף צבועים, ההתקנה היא נקייה ומהירה, אין כמעט צורך בחיתוכים במקום. האלמנטים שניתן לקבל הינם כמעט בלי הגבלה – אלמנט פשוט שהוא במה ליצירתיות נפלאה. החל מקיר קוביות תלת מיימדי בגדלים שונים, בכל שילוב של צבעים, שניתן לשלב עם תאורת לד נסתרת, או אריחים גבס בחיתוך צורני לפי דרישה של הלקוח/המעצב שאותם מתקינים בקלות בבית הלקוח. אין ספק שזה חיפוי מעולם אחר, יצירתיות וייחודיות מקסימאלית.

חיפוי בריקים

חיפוי בלוחות צמנט אדריכלי
חיפוי בפלטות של צמנט אדריכלי הוא טרנד שמתאים במיוחד לסגנון האורבני. טרנד שצובר תאוצה הן בחיפויי פנים והן בחיפויי חוץ וגם בעיצוב שמתחיל מפנים הבית ויוצא החוצה ויוצר רצץ עיצובי.
להבדיל מבניית קיר בטון, חיפויי הבטון מותקנים על קיר קיים או מייצרים ממנו קיר חדש, בהתקנה מהירה, עם הכנה מינורית של הקיר ע”י כך שצובעים את הקיר רק המקומות שבהם יבצבץ הקיר האחורי בין המרווחים של הפלטות. ניתן לשלב גם אביזרים כמו ניטים מניקל בארבעת פינות של כל אריח. המראה שמתקבל הוא כמעט זהה לקיר בטון בשיטת התפסנות.

חיפוי בשעם
הטרנד החם שכובש את עולם חיפויי הקיר (וגם הרצפה) הוא השעם. למה שעם?
השעם הוא מוצר טבעי, ירוק, ידידותי לסביבה ואקולוגי. הוא עמיד, מונע עובש, מבודד תרמי ואקוסטי הטוב ביותר שיש! ישנו מגוון רחב של דגמים ומרקמים, בחירה נכונה של סגנון השעם לחלל המעוצב יניב תוצאות מדהימות לחלל.
החומר מגיע בפלטות (אריחים) שאותן ניתן להדביק לקירות בצורה קלה ומהירה עם או בלי בעל מקצוע. אין ספק שהתגובות שתקבלו לא יהיו פחות מוואו!!!

חיפוי בריקים

חיפוי בעץ
חיפוי שעשה קאמבק גדול משנות החמישים/שישים, אבל הפעם עלה מדרגה בזכות טכנולוגיות חדשות ואמצעי ייצור חדישים.
זהו טרנד חם תרתי משמע! חיפוי שמשרה אווירה חמימה, ביתית ויוקרתית.
ישנן סוגים רבים ולא אמנה את כולן. בינהם יש את האופציה של חיפויי בפלטות עץ שלמות בכל גוון או סוג שתחפצו, עם/בלי שילובי אלמנטים של ניתוקים או אביזרי קישוט.
האופציה השנייה, הוא חיפוי שמיוצר מפיסות עץ קטנות ובעוביים שונים, ומסוגים שונים של עצים שמחברים אותם ליחידה אחת, פתרון מיוחד לעיצוב קיר המדייה או לכל קיר בחלל שתחרו לשדרג.

כמובן שישנם עוד ועוד אפשרויות. הפעם בחרתי להביא אליכם את אלו וכך לפתוח לכם את המודעות לכך שניתן גם לעצב קצת אחרת. בזכות המבחר הגדול תוכלי בוודאות להתחבר ולחבר אותו לסגנון שלכם.


חיפוי בריקים

מתקשים? בשביל זה אני פה. תוכלו לפנות אלי לתאם פגישת ייעוץ לבחירת הסגנון של החיפוי שיתאים לכם או לעיצוב של כל הבית עד רמת ההום סטיילינג.

סגירת תפריט
Call Now Button